logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 29
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce :

- nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Nr 29

- adres: 45-858 Opole, ul.Kasprzaka 1

- nr telefonu: 077/ 4743-584

- fax: 077/ 4743-584

- e-mail: pp29opole@wp.pl 

- adres strony www: brak

skrzynka podawcza:  http://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Skargi,+wnioski,+zapytania+do+urzedu&idPodmiotu=pp29op

- dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz

- wicedyrektor: brak

- główny księgowy: Wanda Balsewicz

- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je: brak

- podmiot udostępniający dane : Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu

- odpowiedzialny za treść : mgr Agnieszka Milenkiewicz

 

 

 

Majątek  ( najważniejsze składniki i kwoty) brutto                    795 333,13

            Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu                                     190 230,49

 

            Zbiory biblioteczne                                                                         7 203,06

 

           Wartości niematerialno-prawne (programy)                                    2 535,00

 

 

           Wartości niematerialno-prawne małowartościowe                        14 304,83

 

       3. Budżet  (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący)         900 068,89

           W tym :

            Wynagrodzenia+ pochodne                                                         862 168,89

 

             Pozostałe                                                                                       37 900

             § 4270 remonty                                                                               0

 

            Dochody własne                                                                         269 591,76

 

Wykaz regulaminów:

Regulamin udzielania zamówień publicznych

Regulamin Wynagradzania pracowników samorządowych

Regulamin Premiowania pracowników niepedagogicznych

Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników administracji

Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowni. Nie będących n-lami

Regulamin ZFŚS

Regulamin pracy

Regulamin przyznawania nagród dyrektora nauczycielom

Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej

Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 29

Regulamin Rady Pedagogicznej

Regulamin nadzoru pedagogicznego

Organizacja i zasady sprawowania nadzoru pedagogicznego

Instrukcja wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych

Regulamin kontroli wewnętrznej

Instrukcja sporządzania obiegu i kontroli dokumentów księgowych

Regulamin organizacyjny

Instrukcja kancelaryjno - archiwalna

 

 Rejestry, ewidencje, archiwa:

W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.

Rejestry obowiązujące w PP Nr 29 w Opolu :

001- Zjazdy, narady, konferencje

002- Działalność organów placówki własnej

011- Organizacja jednostki własnej

012- Akty normatywne organów gminy

013- Akty normatywne jednostki własnej

020- Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości statystycznej

021- Statystyka

022- Statystyka i analizy

045- Skargi i wnioski

052- Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady

054- Wystawy, pokazy, imprezy

060- Współdziałanie z organami włądzy państwowej

071- Instrukcje, rejestry, regulaminy

072- Archiwa zakładowe i składnice akt

081- Kontrole, inspekcje, lustracje

101- Ogólne zasady pracy i płacy

102- Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia

103- Sprawy pracownicze

111- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników

112- Nagradzanie i awansowanie pracowników

113- Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek organizacyj

121- Formy i metody szkolenia

131- Dyscyplina pracy

132- Urlopy pracownicze

133- Kary porządkowe i dyscyplinarne

142- Opieka zdrowotna

143- Wypoczynek pracowników i ich rodzin

151- Emerytury i renty

152- Ubezpieczenia społeczne

161- Stan bezpieczeństwa i higieny pracy

162- Środki ochronne

163- Wypadki przy pracy, choroby zawodowe

164- Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej

201- Administrowanie nieruchomościami

202- Ochrona obiektów i mienia

210- Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe

211- Meble i sprzęt biurowy

214- Inwentaryzacja

221- Przygotowanie inwestycji i remontów

222- Inwestycje budowlane

223- Remonty

301- Realizacja budżetu gminy

302- Plany finansowe inwestycji i remontów

312- Księgowość

313- Płace

314- Rozliczenia, diety, ubezpieczenia

315- Obsługa kasowa

404- Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej

405- Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania

406- Uczniowie i wychowankowie

 

Zamówienia publiczne

Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne

Kontrole

 

Termin kontroli                    Instytucja kontrolująca                       Cel kontroli

 

  23.06.05                                 PSSE Opole                                  ocena stanu
                                                                                                                                   
                                                                                                       sanitarnego 
                                                                                                                                    
                                                                                                          placówki

 

20.10.05                                   UM Opola                              zakładowy plan kont

                                        Referat kontroli finansów,             instrukcja inwentaryz.

                                    Egzekucji i sprawozdawczości             instrukcja  obiegu  i 
                                                                                                 kontroli dowodów
                                                                                                      księgowych

19.02.2013-28.02.2013           ZUS Opole                prawidłowośc i rzetelność obliczania           

                                                                                   składek na ubezp. Społ.

 28.03.2013                              PSSE Opole            sprawdzenie stanu sanitarno-

                                                                                  higienicznego wejścia do przedszkola                               

                            
 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw :

  - miejsce przyjmowania interesantów          - kancelaria PP 29

  -  dni i godziny :                                              poniedziałek  9.00 - 10.00

                                                                          wtorek        14,30-15,30

                                                                          czwartek    11,30-12,30

 

- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w oparciu o instrukcję kancelaryjną

- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: w przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: np w formie odręcznej, korespondencyjnej w formie korespondencyjnej.

- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:  na bieżąco.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 11:42:31 - Statut przedszkola (68.20 kB)
2004-07-19 11:47:43 - Regulami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (31.72 kB)
2004-07-27 10:23:23 - Struktura organizacyjna przedszkola (506.53 kB)
2010-07-30 15:19:03 - SIWZ (158.50 kB)
2010-08-04 10:11:16 - dokumentacja do przetargu (1.25 MB)
2010-08-04 10:13:00 - ogłoszenie w BZU (47.50 kB)
2014-03-13 10:34:13 - Regulamin Wynagradzania (102.50 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 29
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:20:03
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:20:03
Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-13 10:34:59

Wersja do wydruku...

corner   corner