logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 23
im. Juliana Tuwima
w Opolu

 

Informacje o jednostce:

–                    nazwa: Przedszkole Publiczne nr 23 im. Juliana Tuwima

–                    adres: 45-220 Opole, ul. Konwalii 4

–                    nr telefonu: 774556635

–                    fax: 774556635

–                    e-mail: pp23.opole@info.progman.pl

–                    adres strony www.pp23.opole.pl

–                    dyrektor: mgr Elżbieta Dąbrowska

–                    wicedyrektor: brak

–                    główny księgowy: Małgorzata Peca

–                    inne stanowiska kierownicze: brak

–                    podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne nr 23 w Opolu

–                    odpowiedzialny za treść: E. Dąbrowska

 

Majątek

 

środki trwałe stan na 31.12.2012 r. – 423 458,10 zł

-wartość netto środków trwałych na dzień 31.12.2012r.- 86 041,41zł

- wyposażenie stan na 31.12.2012 r. – 212 044,79 zł

- zbiory biblioteczne stan na 31.12.2012 r. – 3 326,89 zł

- wartości materialne i prawne stan na 31.12.2012 r. – 8 246,75 zł

 

Budżet

 

Saldo konta środków pieniężnych dochody własne na 31.12.2012 r. – 214,16 zł

Saldo konta  środków pieniężnych fundusz socjalny  na 31.12.2012r.– 4 039,61 zł

wydatki budżet 2012 r. – 995 468,06 zł

plan  środków budżetowych  2013 r. – 1 015 529,00 zł

plan przychody dochody własne 2013 r. – 435 000 zł

wykonanie przychodów dochody własne   2012 r. – 320 571,36 zł

plan wydatków dochodów własnych 2013 r. – 414 600,00 zł

wykonanie wydatków dochody własne 2012 r. – 336 075,74 zł

 

Wykaz regulaminów:

 

a) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

b) Statut Przedszkola Publicznego nr 23 im. J. Tuwima w Opolu;

c) Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu ul. Konwalii 4;

d) Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

e) Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

f) Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

g) Regulamin przyznawania nagrody dyrektora w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;

h) Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

i) Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

j) Regulamin pracy obowiązujący w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu;

k) Instrukcje Kancelaryjno-Archiwalne;

l) Zasady rachunkowości obowiązujące w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;

ł) Zasady sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;

m) Instrukcja kasowa Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

n) Instrukcja kontroli wewnętrznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

o) Procedury kontroli finansowej w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;

p) Regulamin kontroli zarządczej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;

r) Standardy kontroli w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu.

Wyżej wymienione regulaminy są dostępne w kancelarii dyrektora Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu

 

Rejestry ewidencje, archiwa

 

a) ewidencja księgowa

- ewidencja środków trwałych;

- ewidencja wyposażenia;

- ewidencja magazynu spożywczego;

- ewidencja środków czystości;

-ewidencja druków ścisłego zarachowania;

- raporty kasowe;

- raporty żywieniowe;

- miesięczne wydruki syntetyczne i analityczne dowodów księgowych;

- dzienniki obrotów.

b) ewidencja dowodów księgowych wg rodzaju

- lista płac;

- wyciągi bankowe;

- rejestry faktur i rachunków;

- sprawozdania i meldunki;

- dokumenty dotyczące ZUS;

- dokumenty dotyczące Urzędu Skarbowego;

- wewnętrzne dokumenty np. Polecenie księgowania;

- wezwania do zapłaty;

- przypisy należności (opłaty za przedszkole).

c) archiwum

- dokumenty księgowe;

- akta osobowe;

- kartoteki płacowe;

- dokumentacja pedagogiczna;

- plany.

Zamówienia publiczne – aktualnie nie są prowadzone.

Kontrole

 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

 

15.01.2010 r.

 

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

 

Kontrola zgodności arkusza organizacyjnego przedszkola na rok szkolny 2009/2010 z realizowanymi przez nauczycieli czynnościami,

realizacji przepisów dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze i prawidłowości udzielania nauczycielom urlopu dla poratowania zdrowia.

06.04.2010 - 06.04.2010 r.

Kuratorium Oświaty

Wydział Ewaluacji i Kontroli

Realizacja prawa dzieci 5 – letnich do rocznego przygotowania przedszkolnego.

21.04.2010 – 21.04.2010 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci.

30.06.2010 – 30.06.2010 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego piaskownicy.

07.09.2010 – 07.09.2010 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola żywności.

30.11.2010 – 07.12.2010 r.

 

 

16.11.2012 - 16.11.2012r.

 

5.02.2013- 28.02.2013r.

 

3.06.2013 – 12.06.2013r.

Urząd Miasta Opole

Wydział Budżetu. Referat Sprawozdawczości Oświatowej

PSSE Opole

 

Opolskie Kuratorium Oświaty

 

ZUS Opole

Prawidłowości prowadzenie gospodarki finansowej.

 

Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego

Ewaluacja zewnętrzna

 

Kontrola płatnika składek

 

 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw

 

- miejsce przyjmowania interesantów – gabinet dyrektora,

- w jakich dniach i godzinach – wtorek 10.00 – 13.00,

- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw – zależnie od sprawy – pisemnie lub ustnie, drogą elektroniczną,

- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce – jednolity rzeczowy wykaz akt,

- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne – w formie odręcznej, korespondencyjnej, decyzji,

- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy – według zgłoszenia lub obowiązującego terminu.

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2006-07-05 09:44:30 - Regulamin Pracy (341.00 kB)
2006-07-05 09:46:58 - Regulamin Wynagradzania (80.50 kB)
2011-09-29 13:03:37 - Statut przedszkola (155.50 kB)
2011-09-29 13:04:38 - Struktura organizacyjna (14.46 kB)
2011-09-29 13:05:27 - Regulamin organizacyjny (33.82 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 23
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 23 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Elżbieta Dąbrowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Elżbieta Dąbrowska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:01:56
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:01:56
Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-13 09:49:17

Wersja do wydruku...

corner   corner