– nazwa: Przedszkole Publiczne nr 23 im. Juliana Tuwima
– adres: 45-220 Opole, ul. Konwalii 4
– nr telefonu: 774556635
– fax: 774556635
– e-mail: pp23.opole@info.progman.pl
– adres strony www.pp23.opole.pl
– dyrektor: mgr Elżbieta Dąbrowska
– wicedyrektor: brak
– główny księgowy: Małgorzata Peca
– inne stanowiska kierownicze: brak
– podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne nr 23 w Opolu
– odpowiedzialny za treść: E. Dąbrowska
Majątek
- środki trwałe stan na 31.12.2012 r. – 423 458,10 zł
-wartość netto środków trwałych na dzień 31.12.2012r.- 86 041,41zł
- wyposażenie stan na 31.12.2012 r. – 212 044,79 zł
- zbiory biblioteczne stan na 31.12.2012 r. – 3 326,89 zł
- wartości materialne i prawne stan na 31.12.2012 r. – 8 246,75 zł
Budżet
Saldo konta środków pieniężnych dochody własne na 31.12.2012 r. – 214,16 zł
Saldo konta środków pieniężnych fundusz socjalny na 31.12.2012r.– 4 039,61 zł
wydatki budżet 2012 r. – 995 468,06 zł
plan środków budżetowych 2013 r. – 1 015 529,00 zł
plan przychody dochody własne 2013 r. – 435 000 zł
wykonanie przychodów dochody własne 2012 r. – 320 571,36 zł
plan wydatków dochodów własnych 2013 r. – 414 600,00 zł
wykonanie wydatków dochody własne 2012 r. – 336 075,74 zł
Wykaz regulaminów:
a) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
b) Statut Przedszkola Publicznego nr 23 im. J. Tuwima w Opolu;
c) Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu ul. Konwalii 4;
d) Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
e) Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
f) Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
g) Regulamin przyznawania nagrody dyrektora w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
h) Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
i) Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
j) Regulamin pracy obowiązujący w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu;
k) Instrukcje Kancelaryjno-Archiwalne;
l) Zasady rachunkowości obowiązujące w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
ł) Zasady sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
m) Instrukcja kasowa Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
n) Instrukcja kontroli wewnętrznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
o) Procedury kontroli finansowej w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
p) Regulamin kontroli zarządczej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
r) Standardy kontroli w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu.
Wyżej wymienione regulaminy są dostępne w kancelarii dyrektora Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu
Rejestry ewidencje, archiwa
a) ewidencja księgowa
- ewidencja środków trwałych;
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja magazynu spożywczego;
- ewidencja środków czystości;
-ewidencja druków ścisłego zarachowania;
- raporty kasowe;
- raporty żywieniowe;
- miesięczne wydruki syntetyczne i analityczne dowodów księgowych;
- dzienniki obrotów.
b) ewidencja dowodów księgowych wg rodzaju
- lista płac;
- wyciągi bankowe;
- rejestry faktur i rachunków;
- sprawozdania i meldunki;
- dokumenty dotyczące ZUS;
- dokumenty dotyczące Urzędu Skarbowego;
- wewnętrzne dokumenty np. Polecenie księgowania;
- wezwania do zapłaty;
- przypisy należności (opłaty za przedszkole).
c) archiwum
- dokumenty księgowe;
- akta osobowe;
- kartoteki płacowe;
- dokumentacja pedagogiczna;
- plany.
Zamówienia publiczne – aktualnie nie są prowadzone.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
15.01.2010 r.
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Oświaty
|
Kontrola zgodności arkusza organizacyjnego przedszkola na rok szkolny 2009/2010 z realizowanymi przez nauczycieli czynnościami,
realizacji przepisów dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze i prawidłowości udzielania nauczycielom urlopu dla poratowania zdrowia.
|
06.04.2010 - 06.04.2010 r.
|
Kuratorium Oświaty
Wydział Ewaluacji i Kontroli
|
Realizacja prawa dzieci 5 – letnich do rocznego przygotowania przedszkolnego.
|
21.04.2010 – 21.04.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci.
|
30.06.2010 – 30.06.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego piaskownicy.
|
07.09.2010 – 07.09.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności.
|
30.11.2010 – 07.12.2010 r.
16.11.2012 - 16.11.2012r.
5.02.2013- 28.02.2013r.
3.06.2013 – 12.06.2013r.
|
Urząd Miasta Opole
Wydział Budżetu. Referat Sprawozdawczości Oświatowej
PSSE Opole
Opolskie Kuratorium Oświaty
ZUS Opole
|
Prawidłowości prowadzenie gospodarki finansowej.
Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego
Ewaluacja zewnętrzna
Kontrola płatnika składek
|
|
|
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw
- miejsce przyjmowania interesantów – gabinet dyrektora,
- w jakich dniach i godzinach – wtorek 10.00 – 13.00,
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw – zależnie od sprawy – pisemnie lub ustnie, drogą elektroniczną,
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce – jednolity rzeczowy wykaz akt,
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne – w formie odręcznej, korespondencyjnej, decyzji,
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy – według zgłoszenia lub obowiązującego terminu.