ZARZĄDZENIE Nr OR. I – 0152–57/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 sierpnia 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedury dotyczącej zasad tworzenia i wydatkowania dochodów własnych w Urzędzie Miasta Opola .
Na podstawie art. 10 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
§ 1
Wprowadzam do stosowania, ujętą w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia procedurę w sprawie zasad tworzenia i wydatkowania dochodów własnych w Urzędzie Miasta Opola.
§ 2
Wykonanie powierzam Wydziałowi Finansowo – Księgowemu oraz wszystkim wydziałom merytorycznym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński