ZARZĄDZENIE Nr OR.I–0152–81/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 września 2005 r.
w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 10 ust. 1 pkt. 3 lit a i ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. Nr 76 poz. 694 z późniejszymi zmianami) – zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam zasady prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola wraz z załącznikami
§ 2
Traci moc Zarządzenie Nr OR. II – 0152 – 6/2002 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie wprowadzenia planu kont dla Urzędu Miasta Opola oraz Zarządzenie Nr OR.II-0152-27/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 20 października 2003 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr OR. II – 0152 – 6/2002 Prezydenta Miasta Opola, a także Zarządzenie Nr OR.II-0152-37/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 27 czerwca 2005 r w sprawie wprowadzenia aneksu do zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu oraz pozostałym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński