logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
ds. zamiany i użytkowania lokali, w Wydziale Lokalowym.
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie/
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) doświadczenie zawodowe
1 rok
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy , zaświadczenia o odbyciu stażu/wolontariatu

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego i umiejętność stosowania ,
zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) znajomość kodeksu cywilnego i umiejętność stosowania
zapis w liście motywacyjnym lub CV
c)znajomość przepisów KPA
zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) umiejętność komunikacji interpersonalnej
zapis w liście motywacyjnym lub CV
e)umiejętności organizacyjne w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
zapis w liście motywacyjnym lub CV
f)pracowitość, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i zaangażowanie,
zapis w liście motywacyjnym lub CV
g)dobra umiejętność obsługi komputera- podstawowych programów Office,
zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  • Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
  • Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  • rganizacja stanowiska pracy poprzez:
1. przedkładanie propozycji do planów pracy Wydziału,
2. przedkładanie wniosków usprawniających obsługę klientów
·       Przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji wpływającej do Wydziału
  • Przygotowywanie dokumentów na przyjęcia stron przez Prezydenta
  •  Przyjmowanie, rejestracja i przedkładanie do zaopiniowania przez Społeczna Komisję Mieszkaniową wniosków o zamianę lokalu, w wyniku dostarczenia przez gminę innego lokalu mieszkalnego.
  • Przyjmowanie ofert osób zainteresowanych zamianą wzajemną zajmowanych lokali, ich umieszczanie w bazie danych w formie papierowej i elektronicznej oraz aktualizacja bazy danych,
  • Przyjmowanie wniosków na zamianę mieszkań pomiędzy najemcami lokali komunalnych, mieszkań spółdzielczych lub właścicielami nieruchomości ,kierowanie do zawarcia umów najmu na lokale komunalne oraz zgody na zamianę do dysponentów innych lokali
  • Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta Opola w sprawie wieloletnich programów mieszkaniowych oraz zasad najmu lokali mieszkalnych i socjalnych.
  • Sporządzanie list osób zakwalifikowanych do otrzymania lokalu w wyniku zamiany
  • Kierowanie osób zakwalifikowanych do zamiany mieszkań do zawarcia umów najmu lokali
·     Rozpatrywanie wniosków o podnajem lokalu mieszkalnego lub oddanie w bezpłatne użytkowanie na czas nieokreślony i określony powyżej 1 roku
·     Prowadzenie spraw związanych z niezamieszkiwaniem najemcy w lokalu oraz podnajmem
·     Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i socjalnych
·     Prowadzenie spraw związanych z przywróceniem tytułu prawnego do lokali po uregulowaniu zadłużenia,
·        Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań budżetowych,
  • Przygotowywanie list obecności i przekazywanie do Wydziału Organizacyjnego
  • Przekazywanie do Wydziału Organizacyjnego planów urlopów, podań o urlop, zwolnień lekarskich
  • Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością i weryfikacja w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
  •  Aktualizacja kart usług świadczonych przez Wydział,
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
 
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 201, poz. 1183) podaje się informację:
a)     o warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7 ( winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku ( obsługa monitora komputera)
b)     o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola –udział procentowy etatów osób ze stopniem niepełnosprawności do ogólnej liczby etatów osób zatrudnionych na 31.X.2011 r. wynosi 1,9%
 
 
 
 
Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego
Zarządzeniem NR OR I-0152- 399 /09 z dnia 2 marca 2009r., 
strona 2 z 3
4.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamiany i użytkowania lokali w terminie do dnia 16 grudnia 2011 r.decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Lokalowy
Skrócony opis: ds. zmiany u użytkowania lokali
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-12-06 12:08:36
Data udostępnienia informacji: 2011-12-06 12:08:36
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-06 12:14:40

Wersja do wydruku...

corner   corner