URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola i Sekretarza Miasta Wydziale Organizacyjnym
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe,
|
a) kserokopia dyplomu,
|
b) obywatelstwo polskie,
|
b) Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
|
c) Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
|
d) Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia,
|
e) Oświadczenie
|
f) doświadczenie w pracy w samorządzie.
|
f) kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
potwierdzające zatrudnienie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty
|
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym aplikacji biurowych i narzędzi internetowych,
b) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
c) umiejętność hierarchizacji spraw i problemów,
d) umiejętność panowania nad stresem i emocjami,
e) łatwość redagowania tekstów,
f) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
g) znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
h) wysoka kultura osobista, komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w warunkach stresowych,
|
a) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
b) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
c) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
e) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
f) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
g) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
e) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
2. Redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów.
3. Organizowanie spotkań Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
4. Prowadzenie kalendarza i planu pracy Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarzowi Miasta.
5. Organizacja przyjęć Klientów Urzędu przez Zastępcę Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
7. Obsługa urządzeń biurowych i komputera, w tym urządzeń internetowych.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola
i Sekretarza Miasta w Wydziale Organizacyjnym
w terminie do dnia 15 października 2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.