logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola i Sekretarza Miasta Wydziale Organizacyjnym
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a)      wykształcenie wyższe,
 
 
 
a)   kserokopia dyplomu,
 
 
b)      obywatelstwo polskie,
b)    Kserokopia dowodu osobistego
c)      pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie      z pełni praw publicznych,
c)    Oświadczenie
d)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub         przestępstwo skarbowe umyślne,
d)    Oświadczenie
e)      nieposzlakowana opinia,
e)    Oświadczenie
f)       doświadczenie w pracy w samorządzie.
f)    kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
       potwierdzające zatrudnienie

 

 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty
a)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym aplikacji biurowych i narzędzi internetowych,
 
b)      umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
 
 
c)      umiejętność hierarchizacji spraw i problemów,
 
d)      umiejętność panowania nad stresem i emocjami,
 
e)      łatwość redagowania tekstów,
 
 
f)       znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
 
g)      znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
 
h)      wysoka kultura osobista, komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w warunkach stresowych,
 
a)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
b)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
c)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
d)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
      potwierdzające spełnianie wymagania
 
e)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
      potwierdzające spełnianie wymagania
 
f)    zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
      potwierdzające spełnianie wymagania
 
 
g)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
      potwierdzające spełnianie wymagania
 
e)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
      potwierdzające spełnianie wymagania

 

 
 
 
 
3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Prowadzenie sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
 
2. Redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów.
 
3. Organizowanie spotkań Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
 
4. Prowadzenie kalendarza i planu pracy Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarzowi Miasta.
 
5. Organizacja przyjęć Klientów Urzędu przez Zastępcę Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.
 
7. Obsługa urządzeń biurowych i komputera, w tym urządzeń internetowych.
 
 
4.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a)   dokumenty wymienione powyżej
b)   życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c)   list motywacyjny,
d)   kwestionariusz osobowy,
 
 
 Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:
 
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola
i Sekretarza Miasta w Wydziale Organizacyjnym
 
w terminie do dnia 15 października  2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu
           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola i Sekretarza Miasta
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-10-05 13:56:08
Data udostępnienia informacji: 2010-10-05 13:56:08
Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-05 14:01:56

Wersja do wydruku...

corner   corner