logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                                  ds. rozliczeń finansowych mienia komunalnego 1
                        
1.
 

Wymagania niezbędne
 
Wymagane dokumenty
 
a) obywatelstwo polskie
 
kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne
oświadczenie
d)nieposzlakowana opinia
oświadczenie
e) wykształcenie
-wyższe
 
kserokopia dyplomu
 
 
a) 3-letni staż pracy w księgowości lub inne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem pełnej księgowości
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
 
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne
 
kserokopia dyplomu
b ) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel),
 
zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) znajomość przepisów prawa    w zakresie ustawy                        o rachunkowości oraz ustawy       o finansach publicznych
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
d)predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność,
dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność,
komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia,
zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
 
zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
(dzienników, zestawień obrotów i sald) mienia komunalnego, zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową.
2) Sprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów księgowych otrzymywanych od zarządców.
3) Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie kosztów i wydatków.
4) Kontrola wewnętrzna zadekretowanych dowodów księgowych i zaewidencjonowanych zdarzeń gospodarczych.
5) Bieżąca analiza i prowadzenie ewidencji księgowej dochodów, wydatków i kosztów mienia komunalnego, wg poszczególnych rejonów zarządzania.
6) Uzgadnianie miesięcznych wpływów, zestawienie miesięcznych wydatków i kosztów działalności pod względem rachunkowym, zgodnie z ustawą o rachunkowości.
7) Analiza i okresowe sporządzanie informacji i wydruków o wykorzystaniu środków według potrzeb wydziałów merytorycznych.
8) Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie z planem budżetowym i obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie realizowanych zadań, w danym roku obrotowym.
9) Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań
i jednostkami zewnętrznymi  (zarządcami).
10) Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
11) Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
12) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
13) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
14) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
4.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczeń finansowych mienia komunalnego 1  w terminie do 30 marca 2009 r.       
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. rozliczeń finansowych mienia komunalnego 1
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-03-19 15:20:45
Data udostępnienia informacji: 2009-03-19 15:20:45
Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-19 15:22:59

Wersja do wydruku...

corner   corner