logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
 
ds. ewidencji księgowej pozostałych środków trwałych
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie,
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalizacji rachunkowość i finanse
Kserokopia świadectwa maturalnego i kserokopia dyplomu
lub
 
 wyższe ekonomiczne o dowolnej specjalizacji w przypadku ukończenia średniej szkoły ekonomicznej o profilu rachunkowość i finanse        
Kserokopia świadectwa maturalnego i kserokopia dyplomu
f) znajomość ustawy o rachunkowości
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
znajomość zagadnień dotyczących ewidencji środków trwałych
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
staż w księgowości, lub inne doświadczenie zawodowe związane z rachunkowością lub ewidencją majątku
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych MS OFFICE (Word, Excel).
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
 
Predyspozycje: dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, operatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.       Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2.       Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
3.       Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4.       Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej pozostałych środków trwałych
w podziale na poszczególne Wydziały Urzędu Miasta oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych w Opolu. 
5.       Analiza i prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej materiałów w Magazynie Przeciwpowodziowym w Luboszycach.
6.       Prowadzenie wydziałowej księgi inwentarzowej.
7.       Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola i jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych w Opolu w zakresie ewidencjonowanego majątku.
8.       Analiza i sporządzanie bieżących informacji z majątku trwałego gminy.
9.       Kontrola i dekretowanie dowodów księgowych dotyczących pozostałych środków trwałych.
10.   Terminowe sporządzanie okresowej sprawozdawczości z prowadzonej ewidencji.
11.   Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu stanowiska pracy, ład i estetykę miejsca pracy.
12.   Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej pozostałych środków trwałych w terminie do dnia  09 marca 2009 r.
           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji ksiegowej pozostałych środków trwałych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-02-24 09:54:30
Data udostępnienia informacji: 2009-02-24 09:54:30
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-24 09:57:10

Wersja do wydruku...

corner   corner