URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. sportu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie,
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślnie
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe zarządzanie i marketing
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy co najmniej dwa lata pracy. Dopuszczalne jest prowadzenie działalności gospodarczej bądź umowa zlecenie
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, lub zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej (wyciąg z rejestru działalności gospodarczej Urzędu Miasta) lub kserokopia umowy zlecenia.
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a)
- umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
- umiejętność obsługi programów komputerowych umożliwiających
wykonywanie zadań na stanowisku pracy,
- umiejętność przygotowania analiz, raportów, ocen, umów, listów i pism urzędowych.
- znajomość prowadzonych przez Gminę Opole działań w sprawie Euro 2012, a także zadań związanych z modernizacją i rozbudową infrastruktury sportowej,
- znajomość dyrektyw UEFA i FIFA oraz PZPN w sprawie budowy boisk sportowych,
- znajomość prawa w zakresie sportu kwalifikowanego, zasad dotowania klubów sportowych oraz specyficznej działalności klubów piłkarskich,
- umiejętność prowadzenia spotkań i wygłaszania przemówień publicznych,
- znajomość zasad promocji sportu i innych wydarzeń z pogranicza sportu, rekreacji i kultury,
- umiejętność organizacji i koordynacji wydarzeń sportowych, promocyjnych i rozrywkowych.
- umiejętność współpracy z zespołem,
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) komunikatywność, wysoka kultura osobista, lojalność, punktualność, dyspozycyjność, dyskrecja, skrupulatność, odpowiedzialność, pracowitość.
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) dobra znajomość języka angielskiego
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Współpraca z wszelkimi podmiotami działającymi w obszarze sportu i związanymi z przygotowaniami RP do Euro 2012.
2. Reprezentowanie Prezydenta Miasta Opola w sprawach przygotowań Gminy Opole do Euro 2012.
3. Dokumentowanie i archiwizowanie materiałów związanych z prowadzeniem wszelkich spraw.
4. Prowadzenie w wersji elektronicznej ewidencji wydatków inwestycji sportowych prowadzonych przez Gminę Opole.
5. Przygotowywanie analiz, opinii, ocen, umów, pism w imieniu Prezydenta Miasta Opola oraz wydziału Kultury Sportu i Turystyki w zakresie przygotowań do Euro 2012 i inwestycji sportowych z tym związanych.
6. Przygotowywanie opracowań dotyczących kultury fizycznej i sportu w Opolu.
7. Współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w sprawach wykorzystania funduszy europejskich w zakresie kultury fizycznej i sportu.
8. Współdziałanie z innymi wydziałami i jednostkami w zakresie upowszechniania kultury fizycznej
i sportu.
9. Prowadzenie postępowań związanych z opiniowaniem wniosków o rejestrację stowarzyszeń
i związków sportowych oraz dokonanie wpisu w rejestrze sądowym stowarzyszeń i ich związków.
10. Prowadzenie wykazu zarejestrowanych stowarzyszeń kultury fizycznej i ich związków, jego aktualizacja oraz prowadzenie dokumentacji z tego zakresu.
11. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji stowarzyszeń kultury fizycznej i ich związków nie prowadzących działalności gospodarczej, dokonywanie zmiany wpisu do ewidencji oraz dokonywanie wypisu z ewidencji.
12. Nadzór nad działalnością stowarzyszeń kultury fizycznej i ich związków w zakresie zgodności
z prawem i postanowień własnego statutu.
13. Współdziałanie z Biurem Urbanistycznym i Wydziałem Urbanistyki, Architektury i Budownictwa w sprawach opiniowania projektów planów zagospodarowania przestrzennego i planów miejscowych oraz lokalizacji obiektów sportowych.
14. Inicjowanie i organizacja wspólnie z MOSiR-em imprez rekreacyjno-sportowych na terenie Opola.
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sportu w terminie do dnia 26 stycznia 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Rozdzielnik:
1) Oryginał – Wydział Organizacyjny
2) Kopia 1 – Wydział Organizacyjny – Referat Kadr
Zarządzenie NR OR I-0152- 344 /08 z dnia 11 grudnia 2008r., strona 2 z 2