logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR
POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO W OPOLU
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
   KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
 
 
Adres jednostki
 
Pogotowie Opiekuńcze
Ul.Dambonia 3
45-861 Opole
 
Stanowisko służbowe : Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych
 
Wymiar etatu : pełny etat
 
Wymagania niezbędne – zgodnie z Ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593 z późn.zm.) pracownikiem samorządowym zatrudnionym na kierowniczym stanowisku urzędniczym może być osoba:
  1. posiadająca wykształcenie wyższe ,
  2. wykształcenie techniczne,
  3. niebyła karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
  4. posiada 5 letni staż pracy w tym posiada łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:
a)      na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, lub
b)      w służbie cywilnej, lub
c)      w służbie zagranicznej , z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d)       w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych
       i obsługi, lub
e)      na kierowniczych stanowiskach państwowych
Wymagania dodatkowe :
 - obsługa komputera(  Microsoft Office, narzędzia)
 - umiejętność organizacji pracy w zespole, sumienność i rzetelność,
 - znajomość ustawy o zamówieniach  publicznych,
 - znajomość prawa budowlanego,
 - znajomość ustawy o finansach publicznych,
 - umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
 - kreatywność
Zakres obowiązków:
  1.  Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Pogotowia w zakresie działalności administracyjno-gospodarczej.
  2. Sprawowanie nadzoru nad służbami administracyjno-gospodarczymi i udzielanie
      im niezbędnej pomocy w wykonywaniu zadań.
  1. Organizowanie zakupów wyposażenia Pogotowia i przygotowywanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji Pogotowia.
  3. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa w zakresie polityki administracyjno-gospodarczej Pogotowia i zadań powierzonych przez Dyrektora.
  4. Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez Dział Administracyjno-Gospodarczy.
  5. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych Pogotowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
 
Wymagane dokumenty:
 - podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko,
 - CV zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
 - dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane na stanowisko kierownika  
     ds.administracyjno - gospodarczych,
 - dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
   - kwestionariusz osobowy,
   - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw  
      publicznych.
 
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Pogotowia Opiekuńczego w Opolu
ul. Dambonia 3 do godz.15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika ds. administracyjno-gospodarczych” w terminie do dnia 15.02.2009 roku.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
 
 
 
                                                                                     Dyrektor Pogotowia Opiekuńczego
                                                                                              mgr Agnieszka Kasper

Nazwa dokumentu: Kierownik ds. Administracyjno-Gospodarczych
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Osiecka
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Osiecka
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2008-11-12 14:55:48
Data udostępnienia informacji: 2008-11-12 14:55:48
Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-12 15:00:38

Wersja do wydruku...

corner   corner