Zespół Szkół Specjalnych
w Opolu
Informacja o jednostce:
-
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Specjalnych:
- Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 13 Specjalna im. Janusza Korczaka
- Publiczne Gimnazjum Specjalne
-
Adres: 45-005 Opole, ul. Ks. Opolskich 21
-
Nr telefonu: 077 / 423 04 40
-
Fax.: 077 / 423 04 40
-
E – mail: zss_opole@wodip.opole.pl
-
Adres stronty www.: www.wodip.opole.pl/~zss_opole
-
Dyrektor: mgr Marek Wróbel
-
Wicedyrektor: mgr Małgorzata Sołtys
-
Główny księgowy: mgr Jolanta Janusz
-
Inne stanowiska kierownicze:
Kierownik filii - mgr Wioletta Kuźniar
Kierownik świetlicy - mgr Małgorzata Bolicka
Kierownik gospodarczy – Czesława Światłoń
Majątek:
środki trwałe ~ 4.807.554,20 zł
pozostałe środki trwałe w używaniu ~ 583.436,95 zł
------------------------------
Ogółem: 5.390.991,15 zł
Budżet:
- rozd.80102 – 3.104.200,00 zł
- rozd.80111 – 1.353.700,00 zł
- rozd.85401 – 4.930,00 zł
- rozd.80134 - 238.200,00 zł
------------------------------
Ogółem: 5.115.400,00 zł
Wykaz regulaminów:
-
Instrukcja kancelaryjna dla Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu - sekretariat
-
Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola – sekretariat
-
Regulamin kontroli wewnętrznej w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
-
Regulamin Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opole – sekretariat
-
Regulamin premiowania pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu nie będących nauczycielami – sekretariat
-
Regulamin zakładowego funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
-
Regulamin przyznawania Nagrody Dyrektora nauczycielom w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
-
Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu - sekretariat
- Regulamin wynagradzania pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu nie będących nauczycielami – sekretariat
-
Regulamin Pracy Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu - sekretariat
Rejestry, ewidencje, archiwa:
-
Rejestr akt osobowych pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
-
Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
-
Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
-
Rejestr wydanych zaświadczeń szkolnych
-
Rejestr wydanych legitymacji dla nauczycieli
-
Księga druków ścisłego zarachowania – legitymacje ubezpieczeniowe dla pracowników
-
Księga druków ścisłego zarachowania – legitymacje ubezpieczeniowe dla członków rodzin pracownika
-
Księga druków ścisłego zarachowania - legitymacje szkolne
-
Księga druków ścisłego zarachowania - zaświadczenia dla opiekunów
-
Rejestr wyjść klas Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
-
Rejestr rozmów telefonicznych
-
Księga uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 specjalnej
-
Księga Uczniów Publicznego Gimnazjum Specjalnego
-
Karta ewidencji czasu pracy pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
-
Rejestr dokumentów archiwalnych prowadzony przez sekretariat Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu ( dokumentacja przechowywana w archiwum: akta pracownicze, arkusze ocen , dokumentacja archiwizowane na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola)
Zamówienia publiczne:
Jednostka nie prowadzi postępowania o zamówienie publiczne.
Kontrole:
-
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolujący
|
Cel kontroli
|
Kwiecień 2003
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Mierzenie jakości pracy szkoły
|
Przyjmowanie i załatwienie spraw:
wtorek od 800 – 1000
piątek od 800 – 1000
środa od 1400 do 1500
piątek od 900 do 1000
W Zespole Szkół Specjalnych w Opolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Przy załatwieniu pisemnym spraw stosuje się formę odręczna i korespondencyjną. Sekretariat załatwia sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Nazwa dokumentu: | Zespół Szkół Specjalnych w Opolu |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkół Specjalnych w Opolu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor: mgr Marek Wróbel |
Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor: mgr Marek Wróbel |
Osoba, która wprowadzała dane: | Alina Pawlicka-Mamczura |
Data wytworzenia informacji: | 2003-06-27 13:05:01 |
Data udostępnienia informacji: | 2003-06-27 13:05:01 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2008-01-30 10:01:09 |