Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29
im. Armii Krajowej
w Opolu
Inforrmacje o jednostce:
Nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Armii Krajowej
Adres: 45-284 Opole ul. Szarych Szeregów 1
Nr telefonu: 0-77/455-93-55; 455-75-41
Fax: 0-77/455-96-60
e-mail: psp29opole@konto.pl
adres strony www: www.psp29.opole.pl
Dyrektor: mgr Piotr Sokołowski
Wicedyrektor: wicedyrektor ds. dydaktycznych - mgr Iwona Milewicz-Grzęda;
kierownik gospodarczy – Zbigniew Zięba
główny księgowy: Małgorzata Krzyżaniak
podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29 w Opolu
odpowiedzialny za treść : mgr Piotr Sokołowski
Majątek:
a) środki trwałe: 9.534.766,36 zł
w tym :
- budynki i budowle: 9.402.925,90 zł
- maszyny i urządzenia techniczne: 41.140,57 zł
- środki transportu: 9.761,00 zł
- wyposażenie: 80.938,89 zł
b) pozostałe środki trwałe w używaniu: 346.472,30 zł
c) zbiory biblioteczne : 43.574,71 zł
d) programy komputerowe : 14.800,73 zł
Nabór na wolne miejsca pracy:
www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
miejsce przyjmowania interesantów, w jakich dniach i godzinach:
Pracownicy Szkoły zgodnie z powierzonymi im zakresami obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności przyjmują interesantów wg kompetencji, w czasie ich pracy od poniedziałku do piątku w miejscu jej realizacji.
Dotyczy to dyrektora, wicedyrektorów, głównej księgowej, nauczycieli, pracowników administracji szkolnej.
Nadto Zarządzeniem nr 2/2002 z dnia 05.02.2002 r. dyrektora szkoły określono zasady i tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
b) w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw, jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce, w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej, w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Sprawy zgłoszone – złożone – przesłane w formie pisemnej, po ich zaewidencjonowaniu w sekretariacie szkoły trafiają bezpośrednio do dyrektora szkoły, bądź wicedyrektorów, uzyskują dekretację imiennej realizacji (wg kompetencji) przez pracowników szkoły.
Wnioskodawcom udziela się pisemnych odpowiedzi.
Kopie odpowiedzi przechowuje się odpowiednio w;
- sekretariacie szkoły
- księgowości
- kadrach
- pedagoga szkoły
Sprawy zgłaszane ustnie, są rozstrzygane na bieżąco z jednoczesnym udzieleniem informacji o zajętym stanowisku, wykładni, interpretacji.
W szkole istnieje wdrożony system przekazywania bieżących informacji w formie pisemnej dla poszczególnych grup pracowniczych (nauczyciele, woźne, dozorcy, sprzątaczki, gabinety lekarski i stomatologiczny, konserwatorzy) dotyczący wszelkich imprez szkolnych, zajęć sportowych, najmu pomieszczeń, spotkań i narad.
Sprawy w tym zakresie koordynowane są z kierownictwem Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr VI użytkownika obiektu szkolnego.
Sposób załatwiania skarg i wniosków określony został cytowanym zarządzeniem dyrektora.
Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco, bez zbędnej zwłoki.