logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
                              ds. ewidencji gruntów i budynków nr 1
              Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie: średnie geodezyjne i kartograficzne lub wyższe geodezyjne i kartograficzne / w przypadku kiedy średnie o innym kierunku /
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera   (pakiet MS Office, narzędzia internetowe)
oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
 
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) wykształcenie: wyższe geodezyjne i kartograficzne 
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
b) znajomość przepisów prawnych: w szczególności Prawo geodezyjne i kartograficzne, KPA  w stopniu podstawowym
oświadczenie w CV
c) staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy  
 
d) Posiadanie cech osobowych i predyspozycji: umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
oświadczenie w CV
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.      Prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków
2.      Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw               w postępowaniu wieczystoksiegowym.
3.      Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów     i budynków.
4.      Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z ewidencji gruntów i budynków.
5.      Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości
6.      Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
7.      Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  ds. ewidencji gruntów i budynków nr 1 w terminie do dnia 31 lipca 2008 r.
           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Nazwa dokumentu: stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków nr 1
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2008-06-19 10:10:29
Data udostępnienia informacji: 2008-06-19 10:10:29
Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-19 10:16:36

Wersja do wydruku...

corner   corner