URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ewidencji gruntów i budynków nr 1
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie: średnie geodezyjne i kartograficzne lub wyższe geodezyjne i kartograficzne / w przypadku kiedy średnie o innym kierunku /
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia internetowe)
|
oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie: wyższe geodezyjne i kartograficzne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) znajomość przepisów prawnych: w szczególności Prawo geodezyjne i kartograficzne, KPA w stopniu podstawowym
|
oświadczenie w CV
|
c) staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
d) Posiadanie cech osobowych i predyspozycji: umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
|
oświadczenie w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków
2. Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw w postępowaniu wieczystoksiegowym.
3. Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków.
4. Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z ewidencji gruntów i budynków.
5. Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości
6. Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
7. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków nr 1 w terminie do dnia 31 lipca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.