logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21
im. Obrońców Pokoju
w Opolu

Informacje o jednostkce:


  • nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 
                                        im. Obrońców Pokoju


  • adres: ul. Sienkiewicza 4, 45-037 Opole


  • nr telefonu: (0 77) 454 41 10, 453 14 59


  • fax: 453 08 22


  • adres strony www: wwwwodip.opole.pl/~sp21opole


  • dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń


  • wicedyrektor:

wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych mgr Hanna Podolak

wicedyrektor ds. opiekuńczo – wychowawczych mgr Danuta Woch


  • główny księgowy: mgr Teresa Nolte


  • inne kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

kierownik świetlicy mgr Anna Poluszyńska-Róża

kierownik adm. – gosp. Jerzy Trembałowicz


  • podmiot udostępniajacy dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21
                                                                                w Opolu

  • odpowiedzialny za treść: mgr Krystyna Płaskoń


 

Majątek:

  •  środki trwałe: 325.547 PLN
  • wyposażenie: 40067 PLN
  • zbiory biblioteczne: 17133 PLN

Razem 398526 PLN



Budżet:

  • subwencja oświatowa: 2180900 PLN
  • środki budżetowe: 473700 PLN

 

Wykaz regulaminów:

  1. Regulamin pracy – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.

  2. Regulamin wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat

  3. Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat

  4. Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat. pokój nauczycielski, biblioteka.

  5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.

  6. Regulamin dodatku motywacyjnego dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.

  7. Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  8. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  9. Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  10. Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  11. Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.

  12. Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, sekretariat, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.

  13. Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  14. Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.

  15. Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.

  16. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.

  17. Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  18. Regulamin zachowania się uczniów na przerwach dostępny: dyrektor

  19. Regulamin MKZP – dostępny: księgowość

  20. Regulamin Rady Szkoły – dostępny: dyrektor.

  21. Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.

  22. Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: pokój wicedyrektorów.

  23. Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  24. Instrukcja w sprawie danych osobowych  - dostępny: dyrektor, sekretariat, pokój nauczycielski.

 

Rejestry, ewidencja, archiwa:

Rejestry:

  • wydawanych legitymacji szkolnych,

  • wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych,

  • wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych pracowników i członków rodzin,

  • uchwał Rady Pedagogicznej,

  • zarządzeń Dyrektora Szkoły,

  • korespondencyjny


Ewidencja:


  • pieczątek szkolnych,

  • księgi inwentarzowe,

  • wydawanych świadectw szkolnych,

  • obecności pracowników,

  • delegacji służbowych,

  • zwolnień lekarskich – druków l-4

  • wyjść służbowych i prywatnych pracowników szkoły,

  • wyjść uczniów,

  • druków ścisłego zarachowania,

  • rejestr wypadków uczniów

  • księga uczniów

  • księga ewidencji uczniów z rejonu

  • ewidencja księgowa dokumentów szkoły

  • ewidencja księgowa członków kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.



Archiwa:

W 2001 zarchiwizowano:

  • arkusze ocen uczniów

  • dział pedagog. – kancelaria B 50, B 25

  • dział księgowości – kartoteki wynagrodzeń

  • listy płac

  • dział pedagogiki – kancelaria B

  • dzienniki lekcyjne

  • dział pedag. B

  • dział księgowości B 25

  • nośniki danych na dyskietkach i płytach CD,

W 2002 zarchiwizowano:

  • arkusze ocen uczniów.


Dokumentacja przechowywana w archiwum:

  • karty wynagrodzeń nauczycieli, obsługi i administracji,

  • listy płac

  • kartoteki żywieniowe,

  • raporty kasowe,

  • chorobowe i opieki ZUS,

  • dowody wpłaty i wypłaty KP, KW

  • akta osobowe,

  • listy obecności,

  • dzienniki zajęć

  • dowody księgowe,

  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

  • ZUS, DRA, RCA, RSA



Zamówienia publiczne:

Zamówienie na druki szkolne:

  • świadectwa szkole,

  • dzienniki pozalekcyjne

  • dziennik pedagoga szkolnego,

  • legitymacje szkolne,

  • karty zgłoszenia do świetlicy,


 

Kontrole:

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

28.08.2003

Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Kontrola przygotowania rozpoczęcia roku szkolnego

08.01.2004

Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Rekontrola stanu sanitarnego szkoły

10.02.2005. Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Kontrola obiektu pod kątem sanitarnym
08.03.2005 - 11.03.2005 Kuratorium Oświaty w Opolu Zewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

  • miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat

  • w jakich dniach i godzinach: 7.30 – 15.30

  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły

  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system bezdziennikowy oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt

  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej

  • w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: na bieżąco wg stopnia ważności.




Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor szkoły: Krystyna Płaskoń
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor szkoły: Krystyna Płaskoń
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data ostatniej aktualizacji: 2005-03-16 14:43:45

Wersja do wydruku...

corner   corner