MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I PROGRAMÓW
- Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
3. znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków oraz ubezpieczeń społecznych,
4. znajomość ustawy o pomocy społecznej,
5. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
6. znajomość programu operacyjnego „Kapitał Ludzki”,
7. niekaralność za przestępstwa popełnione w sposób umyślny,
8. nieposzlakowana opinia,
9. uczciwość, wysoki poziom moralności,
- Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność dużego zaangażowania w powierzone obowiązki,
2. samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
3. dobre zdolności interpersonalne,
4. umiejętność pracy pod presją czasu,
5. gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
1. opracowywanie okresowych planów kontroli w układzie przedmiotowo-podmiotowym,
2. przeprowadzanie kontroli,
3. sporządzanie protokołów kontroli, ustalanie wniosków i zaleceń pokontrolnych,
4. koordynowanie wykonania wniosków i zaleceń wydanych przez kontrole zewnętrzne,
5. przygotowywanie projektów współfinansowanych ze środków UE w porozumieniu
z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi MOPR.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (możliwość pobrania wzoru w Dziale Organizacyjnym i Kadr),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- świadectwa pracy poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia,
- ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione w sposób umyślny,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001, Nr 142, poz. 1593 z późn. zm ).
Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 do dnia 07.11.07.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 07.11.2007r. oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek „dotyczy naboru na stanowisko: Główny Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej i Programów.
Informacje zawierające listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, oraz o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPR w Opolu. O terminach rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz
Opole, dn. 23.10.2007r.