URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 8
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie - wyższe
kierunek- ekonomiczny
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
|
a) doświadczenie zawodowe
w samorządzie w księgowości
|
Kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy lub umowa cywilno - prawna
|
b) znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c)umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel), lex
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) predyspozycje:
- sumienność
- sprawność
- dobra organizacja pracy
- kreatywność
- komunikatywność
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- inicjatywa
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- umiejętności analityczne
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
(dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową należności z tytułu:
- zaliczek alimentacyjnych
- opłat pobieranych za korzystanie ze środowiska
b) Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie realizowanych zadań.
c) Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
d) Terminowe odprowadzanie dochodów związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
e) Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie z klasyfikacją budżetową.
f) Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań
i jednostek zewnętrznych tj. Urzędem Wojewódzkim w Opolu.
g) obsługa petentów w zakresie podatków i opłat lokalnych.
h) Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów, jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
i) Terminową windykację należności zgodnie z obowiązującymi procedurami.
j) Naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat.
k) Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt .
l) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
Ł) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 8 w terminie do dnia 21 września 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.