logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
im.Orląt Lwowskich
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

                -            nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu

                  -            adres: 45 – 221 Opole, ul. Chabrów 65
                -              nr  telefonu: 774556713
                -              fax: 774556713
                -              e-mail: sekretariat@psp11.opole.pl
                -              adres strony WWW.:   www.psp11.opole.pl
                -              dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
                -              wicedyrektor: mgr Anna Czaplińska
                -              główny księgowy: mgr Anna Raczyńska-Dubanowicz
-              inne stanowiska kierownicze:
*   kierownik gospodarczy: mgr Dariusz Dubanowicz
*   kierownik świetlicy szkolnej (społecznie):      mgr Bożena Szydłowska
-              podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt  Lwowskich w Opolu
                -              odpowiedzialny za treść: dyrektor szkoły mgr Jarosław Cieśliński
 
Majątek: 2 437 200,46
   
I. Wartość środków trwałych: 2 152 793,64
w tym:  
1. Grunty 61 181,05
2. Budynki i lokale 1 149 812,00
3. Obiekty inżynierii lądowej i wodnej 890 350,68
4. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania 14 301,77
5. Urządzenia techniczne 25 400,00
6. Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie 11 748,14
   
II. Pozostałe środki trwałe: 232 118,62
III. Zbiory biblioteczne: 39 052,50
III. Pozostałe wartości niematerialne i prawne: 13 235,70
   
   
Budżet:  
   
Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe  
Plan na 2014r. 2 634 271,00
w tym:  
1. Wynagrodzenia i pochodne 2 286 306,00
w tym:  
 - wynagrodzenia osobowe 1 761 298,00
 - dodatkowe wynagrodzenie roczne 156 800,00
 - składki na ubezpieczenia społeczne 324 482,00
 - składki na Fundusz Pracy 43 726,00
   
2. Pozostałe wydatki bieżące 343 765,00
   
3.Świadczenia na rzecz osób fizycznych 4 200,00
   
   
Rozdział 85401 Świetlice szkolne  
Plan na 2014r. 322 200,00
w tym:  
1. Wynagrodzenia i pochodne 291 700,00
w tym:  
 - wynagrodzenia osobowe 224 900,00
 - dodatkowe wynagrodzenie roczne 19 700,00
 - składki na ubezpieczenia społeczne 41 200,00
 - składki na Fundusz Pracy 5 900,00
   
2. Pozostałe wydatki bieżące 30 500,00
   
   
   
Rozdział 80195 Szkoły Podstawowe  
   
1. Stypendia motywacyjne dla uczniów  
Plan na 2014r. 240,00
 
Wykaz regulaminów:
BEZPIECZEŃSTWO
  1. Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
  2. Uproszczona procedura powypadkowa.
  3. Instrukcja ewakuacji uczniów z budynku szkoły.
  4. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
  5. Regulamin korzystania ze ściany wspinaczkowej.
  6. Regulamin przebywania na boisku szkolnym podczas zajęć świetlicowych.
  7. Szkolna strategia przeciwdziałania przemocy i agresji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11  w Opolu.
  8. Procedury postępowania nauczycieli w przypadku zachowań niepożądanych ucznia.  
  9.  Formy zapobiegania i przeciwdziałania.
REGULAMINY ORGANIZACYJNE
  1. Zasady przyjmowania uczniów do szkoły.
  2. Zasady naboru na zajęcia pozalekcyjne.
  3. Regulamin Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin świetlicy szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 11  w Opolu.
  5. Procedura przyznawania pomocy materialnej w formie "wyprawki szkolnej".
  6. Regulamin przyznawania stypendium za wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe.
  7. Regulamin otwierania szatni szkolnej.
  8. Regulamin organizacji wycieczek szkolnych w PSP nr 11 w Opolu.
REGULAMINY PRACOWNICZE
  1. Regulamin Pracy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  2. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych  w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 .
  3. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych   w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  5. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagradzania rocznego dla pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  6. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  7. Regulamin przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  8. Regulamin działania komisji ds. przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  9. Regulamin Rady Pedagogicznej.
  10. Kryteria oceny pracy nauczyciela Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11
    w Opolu.
  11. Regulamin nauczyciela dyżurnego.
Wymienione regulaminy są dostępne w bibliotece i sekretariacie szkoły
Rejestry, ewidencje, archiwa:
                -              dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała
                               *             akta osobowe,
·                     arkusze ocen,
·                     księgi uczniów,
·                     księgi ewidencji dzieci,
·                     protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
·                     projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
·                     regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
·                     protokoły kontroli,
·                     dzienniki lekcyjne,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
·                     plany i sprawozdania roczne,
 
-              dokumentacja bieżąca
*             akta osobowe,
·                     arkusze ocen,
·                     księgi uczniów,
·                     księgi ewidencji dzieci,
·                     protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
·                     projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
·                     regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
·                     protokoły kontroli,
·                     dzienniki lekcyjne,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
·                     plany i sprawozdania roczne,
·                     książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących,
·                     rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
·                     rejestr wydanych legitymacji szkolnych dla uczniów niepełnosprawnych,
·                     księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,
·                     imienna ewidencja wydanych świadectw szkolnych,
·                     rejestr wydanych kart rowerowych,
·                     księga zarządzeń,
·                     dziennik eksploatacyjny,
·                     ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,
·                     ewidencja wydanych delegacji służbowych, krajowych
·                     ewidencja wydanych delegacji służbowych, zagranicznych,
·                     zakładowa księga zaleceń i uwag zakładowego SIP,
·                     rejestr zaświadczeń komisji kwalifikacyjnej i aktów nadania stopni awansu zawodowego
 
Zamówienia Publiczne  
Szkoła obecnie nie prowadzi postępowania o Zamówienia Publiczne.
Kontrole

 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

20.11.2006r.

Kazimierz Łacny                             Usługi Kominiarskie

Oględziny urządzeń grzewczo-kominowych w budynku szkoły

13.03.2007r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

Kontrola stanu techniczno-sanitarnego szkoły

21.03.2007r.

05.04.2007r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu

Wydział Kontroli Płatników Składek

  1. Prawidłowość i rzetelność obliczania , potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat , do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
  2. Ustalenie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych, wypłacania świadczeń i zasiłków oraz dokonywania rozliczeń z tego tytułu.
  3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalenie kapitału początkowego.
  4. Prawidłowość  wystawiania zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

02.10.2007r.

Kazimierz Łacny                             Usługi Kominiarskie

Kontrola przewodów kominowych

08.02.2008r.

Józef Matuszewski upr. 9-79/2006

Badanie eksploatacyjne instalacji elektrycznej

14.03.2008r.

Stanisław Szeląg upr.16/85/Op

Kontrola stanu technicznego obiektu

25.05.2008r.

Zakład Usług Sanitarnych i Ciepłowniczych w Opolu

Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej

21.05.2007r.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Sprawdzenie  stanu technicznego urządzeń stanowiących wyposażenie boisk do gry w piłkę.

17.03.2008r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku ze skargą rodzica  dot. malowania i wietrzenia pomieszczeń szkolnych w trakcie trwania zajęć dydaktycznych

11.04.2008r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

 

Sprawdzenie dostosowania mebli szkolnych ( wysokości krzesełek                     i ławek szkolnych) do wzrostu ucznia oraz higieniczna ocena rozkładu zajęć lekcyjnych

11.04.2008r.

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Organizacja czasu wolnego uczniów– zajęcia pozalekcyjne, sport, turystyka, rekreacja

18.04.2008r.

 

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

Ocena realizacji programu profilaktyki próchnicy ” Radosny uśmiech – radosna przyszłość”

09.05.2008r.                       do                      13.05.2008r.

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli Finansowej

dot. wdrożenia regulaminu określającego wysokość stawek wypłaty dodatków dla nauczycieli oraz wdrożenia rozporządzenia MEN z dnia 11.03.2008r.                   ( Dz.U.nr42 poz.257)

09.06.2008r.

 

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Kontrola stanu technicznego               i utrzymania obiektu budowlanego

05.02.2009r.

Wydział                                       Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola

Kontrola przechowywania pieczęci państwowych oraz flag

07.05.2009r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

 

Kontrola warunków sanitarno-higienicznych dla uczniów

26.08.2009r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

 

Kontrola warunków sanitarno-higienicznych – sprawdzenie placówki przed rozpoczęciem roku szkolnego

26.08.2009r.

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli Finansowej

Kontrola wdrażania wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009r.

29.03.2010r.

-

22.04.2010r.

Urząd Miasta Opola

Wydział                                            Kontroli Wewnętrznej  i Audytu

Kontrola gospodarki finansowej – ocena prawidłowości wydatkowania środków budżetowych i gospodarowania środkami dochodów własnych oraz sprawdzenie rzetelności prowadzonej ewidencji                        i sporządzanych sprawozdań

08.04.2010r.

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Obserwacja sprawdzianu po klasie VI

30.08.2010.

Urząd Miasta Opola

Referat Inwestycji,

Remontów i Eksploatacji
Obiektów Oświatowych

Wykonawca: PPHU FACTOR
Wegry k/ Opola

Okresowa kontrola placu zabaw

24.11.2010r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

 

Pomiary natężenia oświetlenia sztucznego w klasach lekcyjnych na stanowiskach pracy ucznia.

26.11.2010r.

 

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu

 

Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń szkoły dostępnych dla uczniów, pomiar temperatury powierza            w klasach lekcyjnych, otoczenia, ogrodzenia.

09.09.2011r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny                      w Opolu

Ocena podziału godzin dydaktyczno-wychowawczych klas I - VI

03.04.2012r.

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Obserwacja przebiegu sprawdzianu po klasie VI

15.05.2012r.

Urząd Miasta Opola

Inspektor ds. BHP

Przegląd terenów sportowo-rekreacyjnych i terenów wokół szkoły:  boisk, placu zabaw, terenów zielonych, ogrodzeń terenu, nasadzeń drzew i krzewów. Sprawdzenie  zamocowań bramek i koszy do koszykówki.

 

13.06.2012r.

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Monitoring pilotażowy arkusza kontroli planowanej w zakresie spełniania obowiązku szkolnego

13.12.2012r.                                      -                               31.12.2012r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu

Wydział Kontroli Płatników Składek

  1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
  2. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu
  3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe.
  4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych

 

15.01.2013r.

Urząd Miasta Opola

Inspektor ds. BHP

1.Kontrola zimowego utrzymania obiektów szkolnych – wyjścia, wejścia, ciągi komunikacyjne- odśnieżone i posypane piaskiem.

2, Pomiar temperatury w sali gimnastycznej podczas zajęć dydaktycznych.

15.02.2013r.                              -                              18.02.2013r.

Kuratorium Oświaty                                w Opolu

Bezpieczeństwo uczniów, pomoc psychologiczno-pedagogiczna

13.06.2013r.

Kuratorium Oświaty                                w Opolu

Organizacja zajęć rewalidacyjnych w szkolne ogólnodostępnej, w tym liczba godzin i rodzaj tych zajęć oraz ich zgodność zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego z uwagi na niepełnosprawność                                            Okres objęty kontrolą :                             od 1 września 2012r. do dnia kontroli.

19.08.2013r.

Urząd Opola  Miasta                                                                             Wydział Budżetu                           Referat                       Sprawozdawczości Oświaty

 

Prawidłowość gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej. Okres objęty kontrolą 01.01.2010r.-31.12.2012r.

19.09.2013r.

27.09.2013r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny                      w Opolu

Przeprowadzenie  oceny dostosowania mebli edukacyjnych do zasad ergonomii (pomiar wzrostu ucznia, wysokości blatu ławki, wysokości siedziska krzesła). Sprawdzenie stanu technicznego mebli, oznakowanie zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2007

09.10.2013r.

Tauron Dystrybucja S.A                          Biuro Obsługi Klienta w Opolu                       Dział Pomiarów

 

 

Kontrola układu pomiarowego – liczniki energii

18.10.2013r.

Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny                      w Opolu

Kontrola interwencyjna                       w punkcie wydawania posiłków

23.10.2013r.

Kuratorium Oświaty                                w Opolu

Kontrola doraźna – ocena stanu pracy szkoły w obszarach przedstawionych w raporcie Stowarzyszenia i Fundacji Rzecznika Praw Rodziców „Szkolna Rzeczywistość” Warszawa 2013. Okres objęty kontrolą rok szkolny 2013/2014           ( 1.09.2013r.-23.10.2013r,)

3, 4, 6, 12, 13.03.2014r.

Kuratorium Oświaty                                w Opolu

Ewaluacja zewnętrzna całościowa

26.03.2014r.

Urząd Miasta Opola

Inspektor ds. BHP

Przegląd obiektu i jego otoczenia pod kątem ochrony p.poż.

27.03.2014r.

Kuratorium Oświaty                                w Opolu

Monitoring - stan przygotowania publicznych szkół podstawowych na przyjęcie dzieci sześcioletnich.

23.05.2014r.

Powiatowy

Inspektor Nadzoru Budowlanego w Opolu

Utrzymanie obiektów budowlanych szkoły ze szczególnym uwzględnieniem boisk i otoczenia

 

Protokoły pokontrolne dostępne są w sekretariacie szkoły.
               
Przyjmowanie i załatwianie spraw
-                                         miejsce przyjmowania interesantów:                                                                  
                                           sekretariat szkoły
 
-                                         w jakich dniach i godzinach:                                                                                 
                                         poniedziałek - piątek godz.745-1515
                                       ( sekretariat szkoły pracuje od 730 do 1530 ),
-                                        
-                                     w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:                                        
                                      na bieżąco, wg kolejności wpływu i zgodnie z kompetencjami - sekretariat kieruje pisma            lub                                interesanta do odpowiedniego pracownika (nauczyciela) lub umawia stronę na określony termin,
 
-                                          jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:                                                           
 w szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na rzeczowym wykazie akt, prowadzony jest dziennik podawczy,
 
-                                         w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:                                                                      
w formie odręcznej ( skróconej) i korespondencyjnej,
 
-                                         w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:                                                                   
 według kolejności ich wpływu i stopnia pilności

Załączniki do pobrania: 2004-07-21 09:21:46 - Statut szkoły (289.00 kB)
2006-01-23 10:56:19 - Struktura organizacyjna (37.00 kB)
2006-01-23 10:57:14 - Standardy i wskaźniki jakości pracy szkoły (294.50 kB)
2012-03-30 13:10:21 - Program Wychowawczy (116.27 kB)
2012-03-30 13:11:42 - Program Profilaktyczny (164.63 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 11
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-30 09:48:11

Wersja do wydruku...

corner   corner