logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
w Opolu

 

Informacja o jednostce:

–            nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10
                                               im. Henryka Sienkiewicza

–            adres: ul. Walerego Wróblewskiego 7   45-760 Opole

–            nr telefonu: /077/ 4744080

–            fax:  /077 / 4744080

–            e-mail: psp10@poczta.onet.pl

–            adres strony: www.psp10.opole.pl

–            dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek

–            główny księgowy: Janina Bella

–            inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

a)      kierownik gospodarczy  mgr inż. Bernard Harnot

b)     sekretarz szkoły Mariola Maczurek

–            podmiot udostępniający dane; Publiczna Szkoła  Podstawowa  nr 10 
                                                                                im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

–            odpowiedzialny za treść: nazwisko dyrektora jednostki: mgr Maria Bitka - Urbanek

 


 Majątek: 

Lp.

Nazwa

Grupa

Wartość brutto

1.

Budynek szkolny

Budynek szkolny

Sala gimnastyczna

Ogrodzenie

Grupa 1

639.328,00 zł

 37.537,00 zł

187.534,00 zł

 28.722,00 zł

2.

Środki trwałe - Maszyny i urządzenia

Grupa4

19.682,00 zł

3.

Wartości niematerialne i prawne - programy komputerowe

Konto 020

12.900,81 zł

 Razem wartość brutto:                                                                 925.708,06 zł

 Wartość netto majątku trwałego wynosi                                   18.504,83 zł

Umorzenie środków trwałych ogółem wynosi                           907.203,23 zł

Przedmioty o charakterze wyposażeniowym                            171.692,86 zł

oraz zbiory biblioteczne                                                                    16.181,11 zł 

 

 

 Budżet:

 

Dochody i wydatki:

I. Dochody:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki rzeczowe wynoszą ogółem:

dział 80101 - 927.500,00 zł

dział 85401 -   44.900,00 zł

Razem:            972.400,00 zł

 

II Wydatki:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz na wydatki rzeczowe wynoszą:

dział 80101 - 927.500,00 zł w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 – 1.000 zł

4010 -575.100 zł

4040 - 46.400 zł

4110 -110.700 zł

4120 - 16.000 zł

4170 - 1.800 zł

4210 - 21.000 zł

4240 - 3.300 zł

4260 - 71.700 zł

4270 – 18.000 zł

4300 – 15.500 zł

4350 - 1.00 zł

4370 - 4.200 zł

4410 - 500 zł

4430 - 2.000 zł

4440 - 33.200 zł

4700 - 1.000 zł

4740 - 2.100 zł

4750 - 2.000 zł

 dział 85401 - 44.900,00 zł w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 - 100 zł

4010 - 29.500 zł

4040 - 2.500 zł

4110 - 5.600 zł

4120 - 800 zł

4210 - 1.200 zł

4240 - 700 zł

4260 – 2.000 zł

4440 – 2.500 zł

 


Wykaz regulaminów : 

1)   Regulamin pracy

2)   Regulamin premiowania

3)  Regulamin naboru do pracy w PSP Nr 10 w Opolu

4)  Regulamin przeprowadzania przetargów

5)   Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w PSP-10 w Opolu

6)   Regulamin udzielania zapomóg zdrowotnych dla nauczycieli.

7)   Regulamin Rady Pedagogicznej

8)   Regulamin Rady Rodziców

9)   Regulamin nauczyciela dyżurującego

10)   Regulamin sali gimnastycznej

11)   Regulamin świetlicy szkolnej

12)        Regulamin Samorządu Uczniowskiego PSP-10 w Opolu

13)        Regulamin kontroli wewnętrznej

14)        Instrukcja porządkowa

15)        Instrukcja kancelaryjna

16)        Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów księgowych, Plan Kont

17)        Instrukcja przeciwpożarowa

18)        Instrukcja inwentaryzacyjna

19)        Zakładowy plan kont

20)        Regulamin biblioteki oraz korzystania z Centrum Multimedialnego

21)        Regulamin organizacji wycieczek

22)        Regulamin oceny pracy zawodowej nauczycieli

23)        Instrukcja druków ścisłego zarachowania

24)        Instrukcja archiwizacyjna

25)        Instrukcja ochrony danych osobowych

26)         Procedury kontroli dokonywanych zakupów

27)        Procedury postępowania w trakcie wypadku ucznia

28)        Procedury kontroli finansowej.

 Powyższe regulaminy znajdują się w się w sekretariacie szkoły

 

Rejestry, ewidencje, archiwa :

      1. Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola – zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu dnia 9 marca 2001r.

      2. Rejestr Uchwał Samorządu Gminnego

      3. Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej

      4. Rejestr zatrudnionych nauczycieli i pracowników

      5. Rejestr odzieży ochronnej

      6. Rejestr faktur

      7. Księga korespondencji

      8. Rejestr wypadków

      9. Rejestr druków ścisłego zarachowania

      10. Rejestr wydanych legitymacji

      11. Rejestr wydanych kart rowerowych

      12. Inne rejestry i ewidencje bieżące:

    • ewidencja pieczątek i pieczęci

    • rejestr rozmów telefonicznych

    • rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw

    • rejestr zarządzeń dyrektora

    • rejestr skarg i wniosków

    • rejestr najmu sali gimnastycznej, pomieszczeń i inne.

Ewidencje:

  1. Księga ewidencji dzieci

  2. Księga uczniów

  3. Ewidencja emerytów i rencistów

  4. Ewidencja akt osobowych

  5. Ewidencja wyposażenia i środków trwałych

  6. Karty ewidencji czasu pracy

  7. Ewidencja wyjść poza placówkę

  8. Ewidencja stosowanych systemów i programów

  9. Ewidencja zużycia znaczków pocztowych

  10. Ewidencja wydanych biletó MPK.


 Archiwa:

W archiwum PSP-10 w Opolu przechowywane są akta:

          1. kategorii A

          2. kategorii B

Oznaczenie kategorii archiwalnej akt jest zgodny z jednolitym wykazem.

 

 

Zamówienia publiczne:

W chwili obecnej jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.

 

 

Kontrole: 

 

Termin kontroli

 

 

Instytucja kontrolująca

 

Cel kontroli

30.01.2006

Magdalena Hytry -
Inspektor d/s BHP

Kontrola placówki po przerwie w działalności oświatowej

06.03.2006

PHT SUPON

Protokół techniczny sprzętu i urządzeń pożarniczych

23.03.2006

Zakład Usług Technicznych
"TERMA"

Przegląd i sprawdzenie szczelności instalacji gazowej

07.04.2006

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

08.05.2006

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR

01.09.2006

Magdalena Hytry -
Inspektor d/s BHP

Kontrola placówki po przerwie w działalności oświatowej

11.09.2006

PHT SUPON

Protokół techniczny sprzętu i urządzeń pożarniczych

18.09.2006

Zakład Usług Technicznych
"TERMA"

Przegląd i sprawdzenie szczelności instalacji gazowej

28.09.-05.10.2006

Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu

Prawidłowość prowadzenia ksiąg rachunkowych

29.09.2006

Zakład Kominiarski Jan Świerczyński

Okresowa kontrola przewodów kominowych

05.10.2006

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR

10.10.2006

PINB w Opolu

Kontrola stanu technicznego obiektu

25.10.2006

UM Opola

Kontrola prowadzenia księgowości i ZPR

05.11.2006

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR

09.11.2006

ZUS

Kontrola dokumentów przekazywanych do ZUS

20.11.2006

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Badanie natężenia oświatlenia we wszystkich salach lekcyjnych 

07.12.2006 

 Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR 

11.12.2006 

Rzeczoznawca Wojewody
mgr inż. E.Skorupiński 

Okresowa roczna kontrola stanu technicznego obiektu 

03.01.2007 

 Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR 

 26-29.01.2007

Państwowa Inspekcja Pracy 

Kontrola dokumentacji kadrowo - płacowej 

 08.02.2007

Andrzej Strzelczyk
Inspektor d/s BHP 

Kontrola placówki po przerwie w działalności oświatowej 

 02.03.2007

  PHT SUPON

 Protokół techniczny sprzętu i urządzeń pożarniczych

06.03.2007

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

24.04.2007

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola posiłków finansowanych przez MOPR

Protokoły kontroli znajdują się w sekretariacie szkoły oraz protokoły techniczne u kierownika gospodarczego.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

–      miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły 

–      jakich dniach i godzinach od poniedziałku do piątku  7.15 -15.15 

–      w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw

Sekretariat przyjmuje korespondencję, umieszcza pieczątkę wpływu i rejestruje w księdze korespondencji.

Sekretarz szkoły przekazuje dyrektorowi do wglądu całą otrzymaną korespondencję.

Dyrektor obok pieczątki wpływu umieszcza dyspozycję co do osoby, terminu i sposobu załatwienia sprawy.

Sprawy mogą być załatwione w formie ustnej lub pisemnej.

–        jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce

W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 10 w Opolu obowiązuje system kancelaryjny jednodziennikowy i mieszany. Wszystkie pisma wpływające rejestrowane są z lewej strony, a pisma wysyłane z prawej dziennika korespondencyjnego.

-         W systemie kancelaryjnym dokonuje się tylko jeden raz rejestracji spraw
w spisach dołączonych do teczek aktowych na podstawie pierwszego otrzymanego pisma lub sporządzonego w komórce organizacyjnej. Każde kolejne pismo w sprawie raz zarejestrowane otrzymuje ten sam znak sprawy.

-         Jednolity wykaz akt jest to rzeczowy podział akt powstający w toku działalności, zawierający archiwalną klasyfikację akt.

-         Jednolity wykaz akt jest oparty na systemie kwalifikacji dziesiętnej.

Z każdym symbolem klasyfikacyjnym związany jest zwięzły opis klasyfikacyjny /hasło/. Symbole klasyfikacyjne podzielone na  IV rzędy ważności uzależnione, podporządkowane są hierarchicznie według zasady, symbol klasyfikacyjny /hasło/. Klasy końcowe odpowiadają rzeczowym teczkom aktowym.

-         Budowa wykazu akt jest niezależna od struktury organizacyjnej, wskutek tego akta jednorodne tematycznie pochodzące z różnych komórek organizacyjnych, będą posiadały to samo hasło kwalifikacyjne i symbol liczbowy hasła.

-         Akta  wytworzone i gromadzone w komórkach organizacyjnych ze względu na wartość archiwalną dzielą się na dwie kategorie :

1.      materiały archiwalne,

2.      dokumentacje niearchiwalną.

 

–      w jaki sposób są załatwiane sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej,

1.      Zgodnie z K.p.a sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku

załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

2.  Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

a)      odręczną

b)      korespondencyjną

c)      inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Przy pisemnym załatwianiu sprawy przestrzegane są następujące zasady:

-         każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem,

-         w odpowiedziach podaje się datę i znak sprawy, której odpowiedź dotyczy,

-         adresy należy pisać w pierwszym przypadku,

-         tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego się umieszczamy z prawej strony pod treścią pisma.

W zależności od potrzeb pismo może zawierać dodatkowe elementy:

-         pod treścią z lewej strony – liczbę przesyłanych załączników,

-         gdy treść pisma ma być podana do wiadomości innym zainteresowanym umieszcza się z lewej strony pod treścią zwrot:

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 14:14:15

Wersja do wydruku...

corner   corner