logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
w Opolu

 

Informacja o jednostce:

–            nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10
                                               im. Henryka Sienkiewicza

–            adres: ul. Walerego Wróblewskiego 7   45-760 Opole

–            nr telefonu: /077/ 4744080

–            fax:  /077 / 4744080

–            e-mail: psp-10@poczta.onet.pl

–            adres strony: www.szkoly.opole.mtl.pl/psp10.html

–            dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek

–            wicedyrektor:   społeczny  mgr Irena Mendel

–            główny księgowy:  mgr Joanna Prekun

–            inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

a)      kierownik gospodarczy  Jolanta Mackiewicz

b)     sekretarz szkoły Mariola Maczurek

–            podmiot udostępniający dane; Publiczna Szkoła  Podstawowa  nr 10 
                                                                 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

–            odpowiedzialny za treść: nazwisko dyrektora jednostki: mgr Maria Bitka - Urbanek

 


 Majątek: 

Lp.

Nazwa

Grupa

Wartość brutto

1.

Budynek szkolny

Budynek szkolny

Sala gimnastyczna

Ogrodzenie

Grupa 1

639.328

 37.537

187.534

 28.722

2.

Środki trwałe - Maszyny i urządzenia

Grupa4

42.187,00

3.

Wartości niematerialne i prawne - programy komputerowe

Konto 020

12.680,00

 Razem wartość brutto:                                                                 947.988,00

 Wartość netto majątku trwałego wynosi                                   38.096,00

Umorzenie środków trwałych ogółem wynosi                           909892,00

Przedmioty o charakterze wyposażeniowym                             98.239,00

oraz zbiory biblioteczne                                                                    12.571,00

 

 

 

Budżet:

 

Dochody i wydatki:

I. Dochody:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki rzeczowe wynoszą ogółem:

dział 80101 - 908.400,00

dział 85401 -   46.600,00

Razem:            955.000,00

 

II Wydatki:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz na wydatki rzeczowe wynoszą:

dział 80101 - 908.400,00 w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 – 7.200

4010 -563.900

4040 - 46.400

4110 -106.500

4120 - 14.700

4210 - 25.000

4240 - 3.100

4260 - 72.500

4270 – 15.400

4300 – 16.000

4410 - 500

4430 - 1.000

4440 - 36.200

 dział 85401 - 46.600,00 w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 - 100

4010 - 32.600

4040 - 2.600

4110 - 5.000

4120 - 700

4210 - 1.200

4240 - 600

4260 – 2.000

4440 – 1.800

 


Wykaz regulaminów : 

1)   Regulamin pracy

2)   Regulamin wynagradzania

3)   Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w PSP-10 w Opolu

4)   Regulamin udzielania zapomóg zdrowotnych dla nauczycieli.

5)   Regulamin Rady Pedagogicznej

6)   Regulamin Rady Rodziców

7)   Regulamin nauczyciela dyżurującego

8)   Regulamin sali gimnastycznej

9)   Regulamin świetlicy szkolnej

10)        Regulamin Samorządu Uczniowskiego PSP-10 w Opolu

11)        Regulamin kontroli wewnętrznej

12)        Instrukcja porządkowa

13)        Instrukcja kancelaryjna

14)        Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów księgowych,

15)        Instrukcja przeciwpożarowa

16)        Instrukcja inwentaryzacyjna

17)        Zakładowy plan kont

 Powyższe regulaminy znajdują się w się w sekretariacie szkoły

 

Rejestry, ewidencje, archiwa :

      1. Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola – zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu dnia 9 marca 2001r.

      2. Księga korespondencji

      3. Rejestr wypadków

      4. Rejestr druków ścisłego zarachowania

      5. Rejestr wydanych legitymacji

      6. Rejestr wydanych kart rowerowych.


Ewidencje:

  1. Księga ewidencji dzieci

  2. Księga uczniów

  3. Ewidencja emerytów i rencistów

  4. Ewidencja akt osobowych

  5. Ewidencja wyposażenia i środków trwałych

  6. Karty ewidencji czasu pracy


 Archiwa:

W archiwum PSP-10 w Opolu przechowywane są akta:

          1. kategorii A

          2. kategorii B

Oznaczenie kategorii archiwalnej akt jest zgodny z jednolitym wykazem.

 

 

Zamówienia publiczne:

W chwili obecnej jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.

 

 

Kontrole: 

 

Termin kontroli

 

 

Instytucja kontrolująca

 

Cel kontroli

16.02.2004

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

04.03.2004

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

21.04.2004

Wojewódzka Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Pobranie planu do analizy

24.09.2004

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR.

28.10.2004

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR.

29.10.2004

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kryteria rekrutacji do szkół.

15.11.2004

Urząd Miasta Opola

Kontrola w zakresie Zakładowego Planu Konti polityki rachunkowości.

7-15.12.2004

Państwowa Inspekcja Pracy w Opolu

Prawo pracy

14.12.2004

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR.

01.03.2005

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

01.03.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

30.08.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

21.09.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Mierzenie jakości pracy szkoły

27-28-09.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Mierzenie jakości pracy szkoły

04.10.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Mierzenie jakości pracy szkoły.

5.10.2005

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Opolu

Kontrola  posiłków  finansowanych przez MOPR oraz działalności świetlicy środowiskowej.

6.10.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Mierzenie jakości pracy szkoły

06.10.2005

Urząd Miasta Opola

Przegląd 5 letni obiektu szkoły.

07.11.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola w zakresie Zakładowego Planu Kont i polityki rachunkowości.

04.10.2005

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej.

07.09.2005

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

Protokoły kontroli znajdują się w sekretariacie szkoły oraz protokoły techniczne u kierownika gospodarczego.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

–      miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły 

–      jakich dniach i godzinach od poniedziałku do piątku  7.15 -15.15 

–      w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw

Sekretariat przyjmuje korespondencję, umieszcza pieczątkę wpływu i rejestruje w księdze korespondencji.

Sekretarz szkoły przekazuje dyrektorowi do wglądu całą otrzymaną korespondencję.

Dyrektor obok pieczątki wpływu umieszcza dyspozycję co do osoby, terminu i sposobu załatwienia sprawy.

Sprawy mogą być załatwione w formie ustnej lub pisemnej.

–        jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce

W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 10 w Opolu obowiązuje system kancelaryjny jednodziennikowy i mieszany. Wszystkie pisma wpływające rejestrowane są z lewej strony, a pisma wysyłane z prawej dziennika korespondencyjnego.

-         W systemie kancelaryjnym dokonuje się tylko jeden raz rejestracji spraw
w spisach dołączonych do teczek aktowych na podstawie pierwszego otrzymanego pisma lub sporządzonego w komórce organizacyjnej. Każde kolejne pismo w sprawie raz zarejestrowane otrzymuje ten sam znak sprawy.

-         Jednolity wykaz akt jest to rzeczowy podział akt powstający w toku działalności, zawierający archiwalną klasyfikację akt.

-         Jednolity wykaz akt jest oparty na systemie kwalifikacji dziesiętnej.

Z każdym symbolem klasyfikacyjnym związany jest zwięzły opis klasyfikacyjny /hasło/. Symbole klasyfikacyjne podzielone na  IV rzędy ważności uzależnione, podporządkowane są hierarchicznie według zasady, symbol klasyfikacyjny /hasło/. Klasy końcowe odpowiadają rzeczowym teczkom aktowym.

-         Budowa wykazu akt jest niezależna od struktury organizacyjnej, wskutek tego akta jednorodne tematycznie pochodzące z różnych komórek organizacyjnych, będą posiadały to samo hasło kwalifikacyjne i symbol liczbowy hasła.

-         Akta  wytworzone i gromadzone w komórkach organizacyjnych ze względu na wartość archiwalną dzielą się na dwie kategorie :

1.      materiały archiwalne,

2.      dokumentacje niearchiwalną.

 

–      w jaki sposób są załatwiane sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej,

1.      Zgodnie z K.p.a sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku

załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

2.  Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

a)      odręczną

b)      korespondencyjną

c)      inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Przy pisemnym załatwianiu sprawy przestrzegane są następujące zasady:

-         każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem,

-         w odpowiedziach podaje się datę i znak sprawy, której odpowiedź dotyczy,

-         adresy należy pisać w pierwszym przypadku,

-         tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego się umieszczamy z prawej strony pod treścią pisma.

W zależności od potrzeb pismo może zawierać dodatkowe elementy:

-         pod treścią z lewej strony – liczbę przesyłanych załączników,

-         gdy treść pisma ma być podana do wiadomości innym zainteresowanym umieszcza się z lewej strony pod treścią zwrot:

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Maria Bitka - Urbanek
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-07 09:11:07

Wersja do wydruku...

corner   corner