Przedszkole Publiczne Nr 42
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 42
- adres: UL: SŁOWACKIEGO 4 45-364 OPOLE
- nr tel: 4545075
- nr fax: 4545075
- e-mail: PP42@POCZTA.ONET.PL
- dyrektor: mgr JOANNA RIZLER
- główny księgowy: DOROTA KUDŁA
- inne stanowiska kierownicze: brak
- podmiot udostępniający dane: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 42 W OPOLU
- osoba odpowiedzialna za treść: mgr JOANNA RIZLER
Majątek:
Majatek ogołem wynosi: brutto- 383.384,
- Grupa I budynki i lokale - 341.457,
- Grupa II obiekty inżynierii lądowej i wodnej ( ogrodzenie) - 4.019,
- Grupa IV maszyny urzadzenia , aparaty - 37.908,-
Budżet:
Ogolem budżet na 2005 rok wynosi : 532.600,
- Place - 389.500,
- Pochodne do płac - 83.400,
- Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych - 22.400,-
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin Pracy
2. Regulamin Organizacji
3. Regulamin Zakładowego Funduszu. Świadczeń Socjalnych
4. Regulamin Wynagradzania
5. Regulamin Funduszu Zdrowotnego. dla Nauczycieli , Emerytów i Rencistów
6. Regulamin Rady Pedagogicznej
7. Regulamin Działalności Rady Rodziców
8. Instrukacja Obiegu I Kontroli Dokumentów Księgowych
Miejsce udostępnienia Regulaminów i Instrukcji- gabinet dyrektora
Rejestry, ewidencje, archiwa:
REJESTRY
1. Rejestr druków ścisłego zarachowania (czeki bankowe)
2. Rejetr druków ( KP<KW>Kartoteki magazynowe,Raporty kasowe,druki inwentaryzacyjne)
3. Książki inwentarzowe
4. Ksiązka księgozbioru bibliotecznego
5. Rejestr dochodów i wydatków finanasowych
6.Rejestr wyciagów bankowych
7. Rejestr kontroli
8. Rejestr kartotek placowych (karty wynagrodzeń pracow.)
9. Rejestr list platniczych
EWIDENCJE
1. Ewidence urlopow wypoczynkowych i innych
2. Ewidencja godzin nadliczbowych nauczycieli
3. Ewidencja czasu pracy i list obecności
4. Ewidencja zwolnień chorobowych
5. Ewidencja miesięcznych należności z tytułu pobytu dziecka w przedszkolu
6. Ewidencja ilosciowa skladnikow wyposazenia placówki
7. Ewidencja środków czystości
8. Ewidencja odzieży i obuwia roboczego dla pracow.
9. Ewidencja znaczkow pocztowych i biletow MZK
10. Ewidencja dziennych raportów zywieniowych
11. Ewidencja wyjśc słuzbowych i prywatnych w godzinach pracy
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
1.Dział spraw pedagogicznych
2. Dział spraw księgowych
3. Dział spraw kadrowych
4. Dział spraw żywieniowych
Zamówienia publiczne:
W chwili obecnej Przedszkole Publiczne Nr 42 w Opolu nie prowadzi postepowań o zamówieniach publicznych.W najblizszym czasie zostanie ogłoszony przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
Kontrole:
Kontrole przeprowadzone w roku szkolnym 2004/2005
termin kontroli instytucja kontrolujaca cel kontroli
13-06-2005 M Hytry referat bhp Kontrola saitarna
Urząd Miasta Opola
21-09-2005 Państwowy Powiatowy Kontrola sanitarna
Inspektorat sanitarny
Opole
18-10-2005 Urząd Miasta Opola Kontrola w
Referat Kontroli Finansowej zakresie spraw
Opole zakladowy plan instrukcje obieg dokumentów
Przyjmowanie i złatwianie spraw:
W zależności od sprawy z jaką zgłasza się osoba zainteresowana jest ona przyjmowana w gabinecie dyrektora lub w pokoju administacji.
Sprawy pedagogiczne zalatwiają nauczycielki z rodzicami w pokoju nauczycielskim.
Dyrektor przyjmuje interesantów w kazdym dniu w godzinach:
poniedzialek - od 14 do 15
wtorek - od 16 do 16
środa - od 16 do 16
czwartek - od 11 do 12
piatek -od 8 do 10
Przyjmowaniem pism zajmuje się pracownik administracyjny ktory przekazuje dokumentację do zadekretowania przez dyrektora i kolejno pisma kierowane są bezpośrednio do osób odpowidzialnych za ich realizację ( główna ksiegowa, intendent.nauczycielki).
Dokumentacja niejawna i przesyłki adresowane imiennie do dyrektora przedszkola luib innych pracowników przekazywane są bez otwierania adresatom.
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym podziale akt.
Rejestracji podlegają sprawy a nie poszczególne pisma dotyczące tych spraw. Dodatkowo rejestruje sie pisma w rejestrze kancelaryjnym , ale tylko na zasadzie pomocniczego środka ewidencyjnego.
Załatwianie Spraw:
- formy załatwień mogą być ustne, odręczne, pisemne.
Kolejnośc załatwiania spraw wynika z daty wpływu i terminów okreslonych
w piśmie wpływającym , o ile zostały określone. Pisemne odpowiedzi na wnioski kierowane przez rodziców udzielane są zgodnie z regulaminem przedszkola
w terminie 14 dni od daty wpływu.